Nekad robin långsrom | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin långsrom

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122919855/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Holmberg

Vad är ditt discord namn? keptROBIN07#5260

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2000

Berätta om din karaktär. Jag är 20 fyller snart 2, jag är känslig för elaka folk men allt annat kan jag hantera. Jag är intresserad att jobba som mekaniker som autoexperten, vianor eller mekonomen.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill komma vidare med mitt Multisatden liv och börja jobba och känna pengar. Jag kommer hjälpa måga folk och vara snäll.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag gillar denna server. Det finns många snälla folk och jag är inte så bra på engelska så denna servern är perfect.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom att jag tittade mycket på youtube när folk spelade när jag inte hade en Pc.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som bara möjligt och att jag ska kunna vara precis som i riktiga livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja inte så ofta men ibland spelar Bandit med min Engelska kompis ifrån LA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka