Nekad robin långsrom | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin långsrom

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hej, mitt namn är Robin.

Vad är ditt discord namn? MiistterR är mitt namn på discord samt på steam.

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2007

Berätta om din karaktär. Hje, min karaktär heter Robin och Långsrom och är en föredetta ambulans på denna server. Robin är en väldigt snäll och trevlig kille och älskar att lära sig nya saker. Han är väldigt intresserad i bilar och kan en hel del om de. Robin är bra på att ta kritik och kan anpassa sig väldigt bra utifrån situationen i fråga. Robins framtidsplaner är att nån dag äga en egen verkstad och kunna hjälpa så många folk som det bara går!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt seriös RP och kan som sagt anpassa mig till olika situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om jag försöker hjälpa någon att laga sin bil, så kan man hjälpa personen och om det inte går så fixar man någon som kan hjälpa hen att laga bilen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte använda ett fordon som vapen, när du ska skicka in en anmälan är de obligatoriskt att du bifogar någon form av bevis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelar en del på andra servrar men denna severn fick mitt intresse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inget mer att säga än att jag verkligen hoppas att jag kan bli en del av denna server!<3

Nekad.
Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till att få med följande: Namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner. Utveckla även ditt svar till motpartens vinst i ett scenario, samt ge något mer exempel på serverns regler.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka