Nekad robin långsrom | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin långsrom

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka som chef på Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Robin Holmberg

Hur gammal är du? 15 fyller 16

Hur många timmar har du på Fivem? Ungefär 3 månader jag vet inte riktigt.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag känner att jag har tillräckligt mycket erfarenhet av bilar, är mogen och gillar att sälja och träffa nya människor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag tycker jag har mycket erfarenhet, jag är bra på att förhandla med folk och vara lugn med folk som är t.ex stressade eller liknande.

Berskiv din karaktär? Hej jag heter Robin Långsrom och är uppväxt i Uppsala, jag har precis fyllt 21 år o är inne på att jobba som chef hos Marja-Lisas, jag hoppas verkligen på att få detta jobb för jag har alltid sen jag var en liten skit kollat på youtube när folk köper bilar hos er och jag tycker det ser ut som ett kul jobb för man får träffa massa nya person.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan, före och efter skolan (pluggar) och på helger:

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp det är klart, jag menar jag satsar inte på att bli störst på servern eller liknande.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag tycker Unive är den roligaste servern.

Har du läst våra Regler? Japp gått igenom dem 2 gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka