Nekad robin kjällström | Chef-jobb ansökan [NY] [Ulla-karin] [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla-Karin Camping & Motor AB

Vad heter du IRL? Aniss

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 587 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har alltid velat hjälpa folk med sina bilar och jag har haft intresse för det ganska länge, jag vill hjälpa folk med sina bilar och vilket val som kan passa bäst för de, husbilar är riktigt trevligt att köra upp och kampa och jag gillar yrket väldigt mycket och göra det lätt för de som köper. det är ganska många som undrar om husbilar och då är det bara att komma till mig, då vill man göra det så smidigt som möjligt och ge den bästa husbilen eller husvagnen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på andra bilfirmor och haft erfarenheter från andra städer och har varit erfaren inom chefsjobb och det har varit jobbigt ibland men det har varit värt det och jag har uppskattat varje minut.

Berskiv din karaktär? Han heter Robin Kjällström och han är 31 år gammal. Han gillar att sälja bilar sen han var liten och han har alltid velat jobba som det. Han hade en ganska svår uppväxt. Hans föräldrar va alkolister men en sak han kunde vända sig till va bilar och husvagnar och husbilar och liknande. Men han hade några kompisar som också gillade bilar men de separerades när de började i gymnasiet. Han har alltid velat göra skillnad till stan och försöka hjälpa så mycket folk som han kan. han jobbade hos en liknande bilfirma förut och han trivdes väldigt bra men tänkte att han kunde komma upp till en högre nivå och försöka bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 4 timmar, jag är väldigt aktiv och svarar snabbt i pm.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej, det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka