Nekad Robin Ekdal | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin Ekdal

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019848526/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Helenius

Vad är ditt discord namn? leif#7355

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Ekdal. Han hade en väldigt tuff uppväxt för att han levde bara med sin pappa och den pappan var inte den bästa, för han höll på med droger och mådde inte bra. Och jag vågade aldrig säga till för jag var rädd för att han skulle bli arg på mig och slå mig. Så istället för att jag skulle komma till sos så bodde jag med honom och var livrädd. Jag fick inte ens gå till skolan mer för att höll mig bara inomhus. En dag så lyckades jag fly från honom och då hamnade jag utanför IKEA och började tigga för att få pengar. Men den dagen så kom pappa förbi och såg mig och då började jag springa för mitt liv. Men pappa fick tag på mig och tvingade mig att sniffa något, och då visste jag inte var det var för jag var typ 15. Jag kände mig helt snurrig och visste inte vad jag skulle göra. Sen dess har jag holt på med droger och kan inte sluta.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna ansöka om ett jobb eller något. Och jag kommer bidra med bra rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna ansöka om ett jobb eller något. Och jag kommer bidra med bra rp. Och jag gillar att spela på denna rp servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom min vän coldfire.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli bättre på rp och utväxlas som person. Lära mig nya grejer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på en server som heter RSM tror jag och det är en server som du kör bilar på. Fast jag spelar inte ofta på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka