Nekad Robin Ekdal | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robin Ekdal

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019848526/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f27f34e

Vad är din discord tagg? wilmer#1108

Vem var det som bannade dig? jeppiii

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You got banned from Unive Roleplay by jeppiii#1429 reason: Sprider nazistiska åsikter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tror att jag har varit nazist/rasist i discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte för att jag kom nyss hem från skolan och så skulle jag sätta mig och spela unive rp men. Men när jag går in i discord så är den borta och då frågar jag min vän om han kan invita mig till Unives discord och då ser jag att jag är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban för att jag skulle aldrig skriva något rasistigt eller nazistiska åsikter för att jag har själv vänner som kommer från andra länder och dom är också mina närmaste vänner.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad från discorden förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting för enligt mig har jag inte gjort något fel för jag tycker den är felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka