Nekad Robin Ekdal | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin Ekdal

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2007

Vad heter du på discord? Wilmer#1108

Ditt Hex-ID 11000013f27f34e

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det har jag inte.

Vilken ped ansöker du för? ig_lamardavis 3 props 11 components

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Robin Ekdal och han är uppvuxen i Sverige men han flyttade till multistaden när han var cirka 16 år gammal. Robin hade en väldigt tuff uppväxt för han mamma dog av bröstcancer och hans pappa höll på med väldigt starka droger och rökte. Vilket gjorde så att han fick in mycket rök in i sina lungor. Han fick åka in på sjukhus jätte ofta för att kolla dom, men sjukhuset försökte fixa det men dom försökte inte göra något åt Robins pappa. Så deras försök att fixa lungorna går inte så bra för pappan bara röker hela tiden inomhus. En dag så försökte Robin rymma men pappan kom på honom och blev jätte arg. En vecka senare så försökte han göra det igen och då lyckades han göra det. Men problemet var att Robin hade inga pengar, så det slutade med att han började tigga utanför IKEA för att få in lite pengar. Han höll på med det över 1 år. Tillslut började Robin själv med droger och kände att han mådde bra av det. Så Robin började försörja sig på droger och få pengar genom att sälja droger. Robin köpte sin första lägen het när han var 18 och där började han odla weed och sen sålde han det för mycket pengar.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? jag vet hur jag ska spela olika karaktärer jag gör inte mina karaktärer lika varann jag gör dem inte med samma röst utan gör alla mina karaktärer nästan helt olika för de kan vara lite svårt ifall man träffar någon som pratar och ser likadan ut och kanske tro att de är deras andra karaktärer så de är väl vad min rp skiljer med vissa andra att jag hur man spelar olika karaktärer och har hög rp eftersom jag rpat ett tag och har utvecklat min rp jättemycket.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha ped karaktär för att jag vill skilja mig från alla andras karaktärer och jag vill utveckla min Rp. Jag ser också när jag Rpar att folk blandar ihop varandra och då vill jag inte vara med om det och de är därför jag vill sticka ut lite från dom andra. Jag tycker att när man har ped så blir det en bättre rp med fortfarande en rolig rp

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att ha roligt när jag rpar att många ska veta vem han är. Och för att det ska se realistiskt ut att man är olika och inte ser likadana ut. Och få en mer välutvecklad rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka