Accepterad robin bergquist | Ban överklagan (slajf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

74ocz

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109728312/

Ditt Hex-ID: 110000144836838

Vad är din discord tagg? Bigge juke#4507

Vem var det som bannade dig? slajf.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming, Emote abuse ~slajf. Återstår: 2 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va på ett ställe och jag snacka med en kille och lalla lite på skoj med han och så blev han arg och vi båda börja kör i i varandras bilar och sen efter de så hoppar han ut ur bilen ovh försöker slå mig och efer som jag har en emote bindat på g så fick jag bara instingt och klicka g och så dogad jag hans släg men jag ber så mycket om förlåt jag lovar att jag aldrig kommer göra de igen om jag blir unbband från unive jag lover

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på ett ställe och jag såg en kille och jag tänkte jag vill skoja lite med han men han tog de seriöst och jag kör in i hans bil lite på skoj men jag fattar att de va fel av mig och sen kör han där i från och sen kommer han tbx och för söker slå mig och jag gör en emote så jag inte blir träffad och sen blev de för lallaig sorry

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig de va jag som gjorde fel skulle bara inte gått fram till han och lallat jag ber om ursäkt om jag blir unbannad så lovar jag att de inte kommer hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara skit och prata med han skulle detta inte hände men snälla ge mig en andra chans lovar att de inte ska hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska aldrig skoja och börja lalla bara för att man vill ha kul men lovar de kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka