Accepterad robin bergquist | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

74ocz

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109728312/

Ditt Hex-ID: 110000144836838

Vad är din discord tagg? Bobban#4507

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 5 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sutnförnuft, failrp, lall ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min kompis vi va på gymmet och vi skulle gymma men han börja sparka på någons bil och så börja vi slås och sen så kommer skjukvårdana och slår ner mig med en fick lampa och så revva dom mig och så sa min kompis vad som hade hänt och så blev jag arg så jag börja slå dom men nu efter så tänker jag att de inte va så bra ide men man lär sig av sina mintak och gjort är gjort och de är jag besviken över de jag har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis vi va på gymmet och vi skulle gymma men han börja sparka på någons bil och så börja vi slås och sen så kommer skjukvårdana och slår ner mig med en fick lampa och så revva dom mig och så sa min kompis vad som hade hänt och så blev jag arg så jag börja slå dom men nu efter så tänker jag att de inte va så bra ide men man lär sig av sina mintak och gjort är gjort och de är jag besviken över de jag har gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va ej en felakti ban jag fattar ju själv nu att man inte ska börja slå någon bara för han dödar dig med en ficklampa de är ju fett med failrp och så ska man verkligen inte slå någon som räddat ditt liv de fattar jag men jag har lärt mig av mina misstag och kommer aldrig göra om de kommer bara spela med suntförnuft och de kan jag lova men på natten blir de för lalligt och de kan ni hålla med om ochså eller hur

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej de va rätt länge sedan men jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jätte mycket som typ inte slå ner någon som nyss rädda ditt liv och bara tänkt mer suntförnuft och inte lalla och göra dumma saker som du vet att du kommer få skit över

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte lalla om du redan vet att du kommer få skit för de och bara spela med suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka