Accepterad robin bergquist | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

74ocz

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ange ditt födelsedatum 20 November 2007

Vad heter du på discord? Bobban#4507

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela ungefär varje dag efter skolan, brukar komma hem runt 15:00 tiden och kan spela till runt 00:00. Det är absolut inte så att det är så varje dag för ibland har jag plugg som lär göras och fritid såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelar servern varje dag men nu vill jag va en del av support teamet så jag kan hjälpa till.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jo vad jag skulle göra som servervakter är att om jag ser en spelare som gör något fel så skulle jag vilja visa spelaren vad den kunde göra annorlunda för det är absolut inte lätt att vara ny till rp och veta vad man ska göra. Och folk som inte kan sköta sig eller skulle dra ner rp nivån eller försöka förstöra med flit skulle jag banna för jag märker att det är väldigt många lallare på servern som inte kan bete sig som väljer att förstöra för sig själv men även för alla andra runt en. Sen ser jag även en massa bilar som står mitt i vägen och sidan på gatan som bara tar upp en massa lagg och är väldigt mycket i vägen så att kunna dva bilar hade vart väldigt bra. Sedan märker en massa spelare som tex dör av buggar och extremt många dör av missklicks så då hade det vart bra attt revva. Och sen sådana som sitter och förstör scenario om man är sv och skriver ooc ingen ooc så är det så folk skiter i om det är nån normal som inte har sv som skriver ingen ooc.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att eftersom att unive har en så stor spelarbas med mycket och aktiva spelare så behövs det personal (servervakt) Och jag anser att servervakt passar mig bra för du får fortfarande rpa lika mycket som vanligt bara att du kan hjälpa andra spelare som har dött av en bugg eller straffa spelare som inte sköter sig. och då hade det varit bra att vara servervakt för att eftersom att det är så många spelare på servern så behövs det ordentligt med människor som kan straffa alla spelare som vill förstöra för alla andra med flit. Jag anser att väldigt många dör av buggar eller missklicks och det är piss tråkigt att förlora allt genom en sån sak och då hade det behövs att vara servervakt jag har dött ett flertal gånger genom att ramla genom marken och sen blir dödad när man hamnar uppe på marken igen. För jag möter så många otroligt icke medlemmar som förstör med flit och vissa icke medlemmar som inte vet vad dom ska göra sånna människor hjälper jag nu som frågar hur gör man det men det hade vart lättare med servervakt. Sen i scenario är det väldigt många regelbrott som ooc och så när är servervakt lyssnar alla när man säger till för då vet dom att det kan bli konsekvenser ifall dom inte fortsätter att lyssna efter man har sagt till dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan mycket om hur man är servervakt i och med att jag har kört på servern väldgt länge kan även många kommands. Jag ska kicka folk som bryter mot reglerna så vi slipper alla lallare så att unive kan bli en rolig och bra server. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare och dom har bra staffs. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt, jag kolla också upp deras id ibland och skriver en rapport till staffs men hade jag varit server vakt hade jag kunnat kicka dom och säga till att byta kläder eller deras /sme /me eller ooc.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag alltid kommer göra ett väl utvecklat och professionellt jobb genom att alltid se till att folk jag kickar eller bannar inte bara vet varför de blir bannade eller kickade utan och vet hur de ska göra för att i framtiden förhindra att bli bannade eller kickade genom att höja sin rp eller helt enkelt Miska på sina misstag eftersom inet alla heller menar att begå regelbrott utan bara behöver bättre vägledning, då tycker jag de ska ha all rätt till att veta hur de ska höja sin rp och hur man ska rpa i scenarion för att inte i framtiden bli bannade eller kickade igen.
Jag tycker också jag ska bli servervakt eftersom jag själv tycker jag har väldigt bra rp och kommer ofstast med ett gptt exempel på hur man ska rp eftersom det ockjså är ett snavar som servervakt, att före gå med gott exempel och visa hur det är man ska rpa och agera i olika scenarion.
Jag har t. ex ett flertal gånger sett folk skriva att de inte vet hur de ska rp på vissa diskussioner eller krascher på grund av att de helt enkelt inte har den kunskapen om rp för att veta det, då vill jag kunna föregå med ett exempel hur de är de ska svara på vissa frågor eller rp i vissa scenarion så de i framtiden också har en bättre kunskap oå hur man har hög rp så att Severn rp i helhet coskå ökar.

Varför vill du bli servervakt? jag ska (kan) bli servervakt för att jag har en del erfatenhet inom staff arbete i andra servrar (mindre) som jag körde på tidigare och där var jag väldigt uppskattad som mod även fast jag var strikt med regler osv. Jag var endå uppskattad för att jag gjorde rätt för mig och bannade endast om de var någon som gjorde fel. Jag är även redo med /svban och /kick och att filma in om de är större scenarion jag vill ska tas vidare eller om personen som bannar vill försöka överklaga de så de finns bevis så blir de ett mindre support ärende/ban överklagan ärende. Jag har bra respekt mot alla i servern och är trevlig mot alla är väldigt social osv. Jag kan hjälpa vem som helst med det mesta. Jag rpar inom Gängkriminalliteten (Krim) Och inom de ser jag en väldigt massa fail rp som de inte blir några konsekvenser av med det menar jag typ när man rånar någon utan andledning om man kommer till ett knark ställe tex så kan dem inte säga bara såhär "Upp med händerna" direkt utan dem måste göra ett bra scenario av de och rpa sig till att råna/kidnappa man kan inte bara ta någon oskyldig som ska käna pengar de är väldigt fel anser jag och väldigt många andra. Men efter de senaste krim mötet har de blivit mindre när de togs upp men de är inte helt borta. Jag försöker undvika att banna någon om dem begår något regelbrott som inte behövs akut bannas mitt i ett scenario så man kan fortsätta scenariot utan att de blir weird. De har jag sett en del som blivit bannade mitt under ett scenario de är staffen som bidrar till failrp i dessa fallen men de är bra att de görs utgärder

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har skaplig kuskap om kommandon men vet inte riktigt vilka servervakter har tillkomst till eftersom de inte har alla kommandon men här är de jag känner till. /kick (id) (anledning). /svban (id) (anledning). /sqlban (id) (dagar) (anledning). /sqlunban (Hex-id). /sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning). /sqlsearch (steamnamn). /togglename. /toggleid. /togglename. /who (id). /revive (id). /noclip. /spec (id). /goto (id). /tpm. /bring (id). /freeze (id). /dv. /giveweapon (id). /giveweapon (id). /giveitem (id). /givemoney (id) (Antalet pengar). /clearall. /clearinventory (id). /setjob (id) (jobb). /announce

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad för sunförnuft och powergaming men jag har lärt mig av alla mina mistag

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Tillbaka