Accepterad robin.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin..

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092539895

Ditt Hex-ID: 1100001437d21f7

Vad är din discord tagg? Robin080801#4735

Vem var det som bannade dig? De står inte.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-02 220624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skickade flera ganska så olämpliga bilder i dcn. Som jag såklart inte borde gjort då de inte är tillåtet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skickade några bilder som va olämpliga i dcn inget mera med de sen så går jag off ett tag o gör annat. Dagen efter går jag in o ser att jag fått en timeout ifrån servern tänker på de jag gjort o inser varför jag fått en timeout. Jag gåt off igen och kommer tbx några timmar senare o ser att servern e borta ifrån dc, jag ringer en vän och frågar om han kan bjuda in mig igen han skickar länken till mig då jag sen ser jag att jag inte kan joina sen de har de inte gått o komma in alltså en perm ban vad jag ser de som.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej. bannen var helt korrekt och jag fattar varför då de var olämpliga bilder som skickades av mig. eftersom jag skickade de bilder jag skickade fattar jag att de skulle bli en ban i efterhand iaf. Felet jag gjorde fattar jag också att de va fel och att ni inte tolererar såna typer av bilder och att de va rätt att stänga av mig så jag kunde tänka till av mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. haft några stycken tidigare bans men inte nån så grova. 1 grov bann innan den här som va inom polisen där jag tog vapen och droger ifrån polisen som polis då jag inte kom undan med de och fick en permanent ban då jag fick komma tillbaka till servern då jag lovat att inte göra om nått sånt och om de händer igen så blir jag av med allt och inte blir välkommen igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skippa att skicka bilderna då de va onödigt och istället kollar på dem skälv eller skickat dem privat till han som frågade. jag hade också kunnat ha dem för mig själv istället för att utsätta andra för bilder dom inte ville se.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skicka eller säga saker jag vet är fel. saker jag vet att ni kommer stänga av mig för och att inte göra om de eller nått liknade att man bara ska använda sig av dcn när man letar info eller har frågor om serven inte till sina egna nöjen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka