Nekad robin.. | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin..

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? robin2578#4735

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. under sommarn 12 till 00, vanliga skoldagar 16 till 21.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 st men bara 1 dem senaste 3 månaderna.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är exakt som alla andra rpare bara att vi som SV har några extra Perms för att kunna stänga av spelare som inte tar RP seriöst. vi som servervakter ska inte åka runt och leta efter folk utan vi ska RP precis som alla andra bara att om man stöter på en oseriös rpare så ska vi kunna kicka dem eller ge dem en SV ban beroende på hur grovt de är.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag bli servervakt då jag är trött på den oseriösa rpn på vissa spelare. jag vill kunna kicka/banna (beroende hur grovt de är)dem oseriösa larrarna tex på piren är de nästan alltid folk som slåss utan anledning andra som vdmar folk som slår sönder bilar som vill man får bort så dom kan lära sig att man ska ta RP seriöst inte bara för att roa sig själva.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är kortfattat att man ändvänder sina Perms för att kunna dra till sig fördelar tex. om jag är i ett scenario där jag blir rånad så väljer jag att kicka dem så jag slipper bli rånad. eller om jag blir skjuten i ett scenario och därefter resar mig själv. eller om jag ändvänder /toggle id för att kunna se folk igenom väggar i tex ett skjut scenario.

Nekad.
Anledning:
Du vart bannad nyligen efter en ban så ska man vänta i 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 23 Augusti. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka