Nekad robin.. | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin..

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? robin2578

Vad är ditt Hex:ID 1100001437d21f7

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. under lov 10 timmar ungefär varje dag. vanliga skol dagar 4-5 timmar varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12st ingen bann dom senaste 3 månaderna.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska du va inne och rpa som en vanlig medborgare, bara att du kan hålla koll ifall att nån inte sköter sig ser du nån som inte sköter sig som bryter mot reglerna kan jag kicka eller banna beroende på brott som server vakt kan du även reviea en spelare. Dock betyder inte de att du får använda de till din fördel eller någon annans. som server vakt kan du även kolla spelarnas namn om du märker att dem gör fel/bryter mot regler de betyder inte att jag kan ha de till min fördel då de är ett regel brott. Så en servervakt ska alltså utgå som en vanlig medborgare bara att den kan stänga av regel brytare.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli en srvervakt då jag vill hjälpa till i staden att få bort regel brytare och förbättra rpn. jag kan då förbättra rpn genom att stänga av regelbrytare jag stötter på medans jag rpar så som tex lallare. jag kan även rensa tomma bilar som står mitt på vägen i staden då rpn även blir bättre om de inte står bilar mitt i vägen överallt. som servervakt kan jag förbättra rpn så bra som jag kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är om jag som server vakt bestämmer mig för att andvända mina komandom till min fördel, att jag tex andvänder toggle id i en skottlossning då jag kan se namnet genom väggarna och ha en fördel även om jag skulle bli dödad att revivea mig och sen döda dom andra som sköt. du kan även andvända /kick och ban som tex om jag står i kö och ska köpa bil om jag då kickar alla i kön så jag kommer först är inte tillåtet. eller om jag blir skjuten eller kiddnappad och blir sur och väljer att banna hen som gjorde de och sen ressa mig är inte tillåtet.

Senast ändrad:
Nekad, tyvärr tar vi inte in fler svs under testperioden ansök igen när du är medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka