Nekad robertrobbor69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robertrobbor69

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199511755894/

Ditt Hex-ID: 11000015c79dc76

Vad är din discord tagg? RS6#rs6152

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-17 214343.pngimage (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag satt i min gäng vc och rp då blev jag dragen in till krim support då var det voiice som satt där han sa att jag skulle skärmdela då frågade jag vad det är som händer han sa det är en pc check det går snabbt vill bara kolla en sak sa han då kollade han om jag hade eulen tror jag det hette och andra mod meny på datorn men det hade jag inte så då ville han att jag skulle komma ingame och skjuta han i huvet så då gjort jag det jag skrämdelade för det ville han medans jag sköt han jag sköt över han huvude hände ingettining sen vid höger sidan av huvet inget hände.efter det så ville han kolla på en fil jag vet att det var ett grafik pack fps boost pack för min dator är inte så bra då fick jag en bild en sek senare jag skickade över filen det var helt skjut jag blev jävligt chockade vad jag sog men det bilen är ju skit fejk då ser han ju.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte för jag log och sov det var på natten så jag kunde inte göra så mycket. jag skulle gå och lägga mig för klockan var 23.30 typ jag skulle ha skola så jag stängde av dator och jag trodde inte var något mer med det för det hände inget men när jag vacknade hade jag blivit bannad jag var jätte ledsen så mycket tid jag har lagt ner på unive har spelat i 3 år på unive tycker värkligen om sever mycket så det var inte roligt att se.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktiv ban för man får inte den bilden en sek senare man skickar över ett fpsboost pack han sa att han kompis testade filen nu percis jag tror 0 på det för jag fick bilen skickade en sek senare om det hade vart en modde meny så hade det tagit lite tid att starta upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för vdm en gång när jag var liten och spelade här men på bilen när jag går inte det stämmer inte det är bull shit han har hittat på det. jag blev bannad för vdm i 3 dagar när jag var lite jag körde in i person så han dog men nu i alla år så har jag lärt mig att rp bättre så det kommer inte hände igen haha.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat be voiice be den kille hoppa in och visa när han var ingame med den som kallade mod meny eller så hade jag kunna be han ta in limpis eller philip 320 för då hade dom kunna kolla på den om det verkligen var mod meny för det tror jag inte att det var för man får inte en sån bild en sek senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig från min första till min sista jag har fått 3 banns en var när jag var jätte liten typ 13 så försökde jag sälja ett vapen utan krim jag vet inte vad jag gjort för något då men det kommer inte hände igen nu rp jag jätte bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka