Nekad RobertRobban | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RobertRobban

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Johan123434/badges

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? Robban#5073

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Milosevic, 25 år, är en väldigt snäll men även seriös människa som alltid vågar att ta risker. Han låter, rör sig och ser ut som en ledare. Han har arbetat inom en massa lagliga jobb som absolut inte passade honom. Med detta sagt valde han den kriminella utvägen. Han var en fördetta gängledare i en annan stad. Men, ett antal problem skedde och han var tvungen att fly. Nuförtiden lever han på en vit inkomst dock. Hans inkomst är inte allt för stabil men han lyckas finna lyckan i vardagen ändå.

Robert är även en glädje spridare, gillar att prata med människor på gatan för att fylla deras men även sin dag med glädje. Han har en Balkan accent vilket gör det även lite roligare. Det ända negativa med Robert är att han inte tål respektlösa människor. Respekteras han, respekterar han tillbaka. Hans mål är att finna en sorts lycka i arbetet som han inte gör i detta fall. Målet är alltså att finna ett jobb med goda kamrater att kunna spendera sin fritid med.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad beror på hur mycket skoj jag kommer tillföra, samt god RP. Jag gillar att glida runt stan och hälsa på allt och alla, (Min gubbe gillar promenader) för att sedan ta ett snack med de, möjligtvis få de att skratta med några skämt. Sedan kommer jag självklart tillföra god RP då jag spelat FiveM i 2 år med goda erfarenheter kring det kriminella samt goda livet. Fear RP, RDM, Metagaming etc är allt sådant jag håller åtanke om när jag väl spelar. Jag spelar som om det vore mitt egna liv. Dock vågar jag ta lite mer chanser.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på JUST denna server på grund av att jag inte finner de andra svenska serverna så pass intresserande. Det sker en mängd FailRP vilket gör det omöjligt att lyckas RPa. Sedan har jag spelar här ett tag och kom fram till att både människorna men även staff är mycket skönare att lira med. Uppskattar verkligen denna server och vill utveckla mitt RP i den.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 320 timmar just nu.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden på toppen av FiveM söklistan men även alla youtube videos på rån i denna stad. Blev intresserad därifrån att komma och spela här.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Kanske vart bannad någon gång för ett år på grund av att jag svor år admin OOC för att han hade FailRP:at. Men sedan dess har jag aldrig blivit bannad, bara 1 gång i mina 2 år.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar enbart på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka