Accepterad RobertoC | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RobertoC

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/DuDeckar/

Vad är ditt namn i verkligheten? André

Vad är ditt discord namn? RobertoC#9707

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en tuff barndom i ett utsatt område som fått en att redan där känna sig utstött ur samhället. Jag har Blivit mobbad i ung ålder som gett mig identitetskris. Och idag i sin tur fått mig att inse vart skåpet skall stå för människor som gör rätt eller fel mot nära och kära inklusive mot mig själv.
Pengakris inom familjen har också funnits på grund av att man hade en ensamstående mamma som kämpat varje dag för att få mig och mina 2 kusiner mätta i magen.
Mitt namn är Roberto Carlos och är 22 år gammal. Jag är väldigt kommersiell driven av mig. Alltså att jag gör mycket för tjäna pengar och någon sorts vinst i sig ska alltid finnas. Oavsett om det är svarta affärer som behöver utföras eller rån.
Att skada någon är aldrig något som är planerat.
Idag är jag arbetslös och tidigare jobbat för en "bilfirma" som smugglat in stora mängder kokain i bilars delar som ska sedan smugglas vidare utomlands. Det blev nedlagt för 2 veckor sedan och är på flykt mot Los santos för att starta om min resa från 0 med mina älskade kusiner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med att sprida vidare denna servern för vänner och kommer göra en härlig tid för alla spelare på servern inklusive mig själv. Kommer också vara en väldigt aktiv spelare på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med lustiga/roliga scenarion för folk att uppskatta. Alltid trevlig i mun och kommunikation med alla sorters spelare på servern. Kommer ge folk ett bra skratt och en intressant speltid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla i ett scenario kan finna nåt kul i det och fullföljer alla scenarion så maximalt som möjligt. Och att man inte bara tänker på att man själv ska ha kul... utan alla.

Hur hittade du Unive? Igenom två av mina vänner och själv sett lite på youtube! ska bli skit kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka