Accepterad Roberto Carlos | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Roberto Carlos

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Roberto Carlos

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/abdifata

Vad är ditt discord namn? Roberto Carlos#1392

Vad är ditt Hex-ID? 11000013e36e45d (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roberto Carlos och kommer från Sydamerika, han har bott i Sverige i ca 2 år. När han kom till Sverige var han ganska blyg och rörde han sig på gatorna utan direkt pondus. Nu har har kommit in i samhället och lärt känna många nya vänner som tar hand om honom. Han närmaste vän är Josef Agusto, han finns alltid där för Roberto i alla lägen och dem skyddar varandra genom eld och vatten. Roberto och hans vänner har planerat ett rån som de snart ska utföra dem väntar bara på rätt läge. Tyvärr har Robertos vänner förvandlat honom från en bly kille till en kaxig kriminell förortskille. Vilket har gjort att Roberto även skaffat sig ovänner i staden. Roberto står alltid upp för sig själv vilket kan leda till en del konflikter. Han vill absolut inte att någon ska bromsa hans karriär eller trycka ner honom.
På fritiden så har Roberto ett stort intresse av bilar, vilket gör att han ofta glider omkring ute på vägarna och inspekterar olika bilar.
Roberto kan ses som en ganska aggressiv människa pga av hans brytning men om man lär känna honom inser man att han är ganska lugn och ödmjuk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en skön kille som bidrar med väldigt bra roleplay då jag spelat i snart 2 år. Jag bidrar med passivitet vilket jag tycker är en av de viktigaste grejerna, att visa att man tycker det är kul att spela. Jag lever mig verkligen in i min roll och har aldrig brutit mot några regler på en server. Eftersom jag snart fyller 18 anser jag att jag är väldigt mogen och spelat längre än många andra.

Hur många timmar har du på FiveM? 700-900 timmar. Detta är dock ett nytt konto då jag sålde mitt gamla tillsammans med min dator för ett år sedan.

Tillbaka