Accepterad roberth123456 | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roberth123456

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Användarnamn: roberth123456

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198162203342/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: qwertty1234

Vad är din discord tagg? roberth123456#2877

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade ett litet road rage med en snubbe som rpa som typ en farmor. big ups till han och hans rp asså. det var inget problem med rpn men problemet var att jag under roadragets gång valde att sparka på hans bil vilket en admin som stod vid lilla banken inte uppskattade.(antar det eftersom "farmorn" inte skulle ha reportat mig för det var bra rp) men förstår hur det såg ut för någon som inte var med i rpn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en korsning vid lilla banken och skulle precis köra när jag blev påkörd av en saab bakifrån och jag stannade och gick ut och kollade till saaben och frågade vad han gjorde. det blev lite hetsig stämning men det var bra rp overall och vi pratade lite om försäkring osv. men sedan försökte saaben dra innan vi kunde prata klart om försäkring så jag sparkade bilen och han stack.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker absolut att det var att ta i med en permaban och speciellt utan att jag fick förklara min sida av vad som hände eftersom det antagligen var någon staff/admin som såg vad som hände och måste ha missuppfattat det. men jag tycker ändå att det var lite overkill med en permaban för det. det var en bra road rage rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har typ 5 stycken men det är små bans som har blivit borttagna ganska fort för att dem har varit lite halvdana och oklara.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat strunta i att sparka mot bilen och försökt att kontakta polisen att en smitare körde in i min bil. det hade nog blivit bättre tillslut. kan även tilläga att jag är whitelistad och tar servern väldigt seriöst. har ganska många timmar på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. jag ska inte vara så aggresiv längre och behålla mitt lugn i sådana situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka