Accepterad Robertgrabben | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robertgrabben

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362314218/

Ditt Hex-ID: 110000117f6c5ea

Vad är din discord tagg? Franslawal

Vem var det som bannade dig? 9bit

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: snarfban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom jag bröt mot reglerna. Mer specifikt så begick jag VDM. Detta var fullt rimligt och jag skulle gjort exakt samma sak om jag var i deras position. Det är solklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta min kompis till sjukhuset och träffade på en kille som jag tidigare kaxat med då våra bilar krockade och gick sönder. Han började då kaxa och sa åt mig att hoppa ut ur bilen. Jag insåg det inte då men detta är ju ett väldigt rimligt rollspel. Vad han gjorde var helt rimligt. Jag insåg det inte däremot då och valde idiotiskt att köra på honom strax efter utav ren ilska utan att tänka mig för. Jag åkte sedan därifrån och blev bannad kort därefter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Han som bannade mig var fullt rättfärdigad i att göra det. Sekunden jag gjorde det ångrade jag det och visste inte varför jag precis gjorde vad jag gjorde. Enligt regel B i reglerna om reglerna om FiveM servern så är det inte tillåtet att under några omständigheter använda sin bil som ett vapen. Jag gjorde exakt det och skulle därför säga själv att jag förtjänade att bli bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men jag har kört på servern runt 2-3 år nu. Mestadels var det från när jag var en nybörjare och inte visste vad jag höll på med. Jag har lärt mig från mina bans. Till exempel så blev jag bannad av lall när jag var en nybörjare vilket jag inte kommer göra igen. Vissa var även felaktiga. Jag har spelat unive mer än någonsin de senaste 3 månaderna och inte haft en enda ban förutom detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha helt enkelt rollspelat ut det som en normal spelare och löst konflikten med mina ord eller bara rent av ha ignorerat honom från första början. Det var oacceptabelt att jag gjorde vad gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har självklart lärt mig något från min ban. Denna ban har lärt mig hur viktigt det är att följa reglerna och också varför reglerna finns. Jag kommer inte låta min ilska ta över mig igen och jag kommer se till att aldrig använda mitt fordon som ett vapen igen. Jag kommer också tänka på att jag måste engagera i rollspel på ett rimligt sätt, alltså, som en vanlig medlem inte köra på folk. Jag har varit bannad ett tag nu och insett att jag tog rättigheten att spela på unive för givet, vilket jag inte kommer göra igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka