Inaktuell Robert larsson | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robert larsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Jesse Pinkman

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robert Larsson 26 år gammal (1999-04-02-8298)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driftig, social, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppväxt i Göteborg lite utanför mölndal i en rutten liten lägenhet på 25 kvadratmeter, bodde innan med skilda föräldrar, hade ont om pengar och inget gick bra vid den tiden. Började träna mma för att få ut alla mina känslor nått sätt. Kom upp till ufc, vann 7 matcher av 10. Sedan tappade jag intresset. Framtidsplaner är att bli en framgångsrik man med mycket stålar, fint hus och kanske en fru, men är jävligt sugen på att skaffa barn också... Men dom pengarna ska inte lösas genom att ha ett jobb, här ska jag arbeta själv eller med polare för att få tag i så mycket stålar som möjligt//Robert

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med att bättra RP genom att få ner antalet på oseriösa spelare som förstör för andra och inte har respekt. Jag är aktiv och social, vilket gör att jag gärna hjälper till till att bygga en levande och realistisk stadsmiljö. För mig handlar RP om respekt, kommunikation och ha kul tillsammans

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Gäng bilar ska användas på rätt sätt till exempel visa upp sin kultur, och inte användas för att vinna ett scenario i hastighet och kraft. Alltså till exempel inte visa upp för en som ät hyfsat ny i staden att man så mycket snabbare eller att man kan göra si o så som inte den andra kan göra bara för visa att man är bättre. ska användas för att visa upp sitt gäng osv...

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag sprang ifrån rånare när jag hade chansen, jag va gissla.(dom tog mig som gissla när dom redan hade gissla, hade ingen aning om att dom rånade skulle bara fråga om en telefon) sen fick jag prata med kille och han sa till mig men fick en chans till så efter de läste jag om regeln en gång till.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte provocera andra gängmedlämmar och söka massa konflikter. Man får inte ta polis, ambulans, brandmän osv som gissla. inga spontana fritagningar. inte döda eller slå någon utan bakomliggande anledning. Inte samma namn som på discord. Har man spelat sin karaktär som kriminell kan man senare inte bli polis. om man gör förhandling där Polis och Kriminella kommer överens om, då måste den saken hållas som man sa.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare, roleplayar mer än gärna på bästa möjliga sätt, ser jätte mycket fram emot detta. Har skaffat mig en del nya vänner i city som hjälpt mig mycket med att komma igång på ett bra sätt, men nu känner jag att jag vill ta mitt nya jag till en annan nivå. !bump

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är test medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka