Vidare till intervju Robert Hansson | Chef-jobb ansökan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robert Hansson

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja- Lisa

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? Robban2.0

Hur gammal är du? 14 och ett halft. Riktigt viktigt

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett halv år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? ag kommer utveckla jobbet genom att anställa tillrekligt många för att det ska hållas igång aktivt och att vi kommer få en bra milijö. jag vill att jobbet ska gå bra och folk ska äntligen kunna komma och köpa sina nya bilar. Man kan ju hitta på tävlingar för folk för att vinna gratis bil typ eller hitta på något sån kul så att det blir kul att jobba där och att komma ditt. jag vill bygga upp en sån milijö så att folk ska bli glada att träffa oss som jobbar där när dom kommer. Folk ska tycka att vi som jobbar där e riktigt trevliga. Jag kommer också som chef se till att allt går rätt , ingen ger rabater bara för att dom känner någon som kommer och ger rabat. Då kommer dom få sparken. Jag kommer skapa roliga scenarion som att ha lite tävlingar och så. Som chef ska jag jag också structuera och styra så allt går bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart Chef på Mikaelson luxury cars så jag kan allting redan så jag har väldigt mycket erfarenhetr. Jag vet också hur systemet fungerar i datorn hur man hanterar anställda. Jag vet också hur man gör när man ska sälja/beställa. Jag slutate på mikaelsons för att det vaar knappt folk som kom för det låg där det gjorde . Jag var mer aktiv en mina anställda som fortfarande var aktiva mycket. Jag skapade eventet med mina anställda som var för några dagar sen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta. Jag kommer försöka vara inne så ofta att om någon söker mig behöver dom inte vänta utan att jag finns tillgänglig direkt så att folk slipper vänta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag jag kommer forsätta att rp i servern även om jag inte blir chef. Det är ju inte hela världen och det finns andra grejer att göra som att vara polis. Det finns ju många sätt att rpa på ett roligt sätt för sig och andra om ni fattar va jag menar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte. sen jag började att spela på fiveM har jag bara kört Únive och jag har bara 4 bans men en av dom är felaktiga.

Har du läst våra Regler? Jag jag har läst alla era regler och vad dom betyder.

Tillbaka