Accepterad Robert Bank | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Medlem
Meddelanden
431
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? 76561198135657664

Vad är ditt namn i verkligheten? william bengtsson

Vad är ditt discord namn? WiLLiam#9451

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2000

Berätta om din karaktär. är 19 år gammal och jobbar just nu hos postnord men ska byta snarare framtid till en bilaffär, när jag växte upp så hade jag det tufft för mina föräldrare hade det jobbigt med pengar för dom drack upp allt (alkohol) som mina föräldrars kompisar märkte som polisanmälde detta som gjorde senare att polisen placerade mig i en foster familj som behandla mig bra och har hjälpt mig till en racing förare och supportar mig till 100% när jag tävlar, som sagt ska jag byta jobb till racing förare för att jag är väldigt intresserad av bilar/gamla bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har hög rp nivå och vill utöka min rp till en ännu bättre. vill även höja nivån och göra serven bättre,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev inspirerad av gta rp och testade lite server men just unive kändes bäst för mig. bra rp, även väldigt många online inne som gör det roligare

Hur hittade du Unive? jag testade många svenska rp servar och fick tips på unive och det gjorde att jag började med unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är både bli kriminell och äga många snygga bilar samt att jobba på brittas lyx och sportbilar AB

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att gå med i ett slags gäng eller göra ett eget gäng eller äga en ett bil bolag och hjälpa andra med utifrån mitt fall och även bli bättre på rp,

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka