- Meddelanden
- 431
- Reaction score
- 5
Vad är din steam profil länk? 76561198135657664
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? WiLLiam#9451
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2005
Berätta om din karaktär. uppvuxen på ett svårt sätt blev behandlad dålig och är 16 år och har känslor och intressen är vapen, snabba bilar mm
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive kändes som min stil av server och har fåt mycket rykten om att den är bra så valde att börja spela på den och den kändes riktigt fint. jag bidrar med allt som går om det finns nåt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många spelare rolig även många kompisar spelar på servern unive
Hur hittade du Unive? igenom kompisar och twitch streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli stor och bli kriminell och feta bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej är ny som rp spelare
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? WiLLiam#9451
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2005
Berätta om din karaktär. uppvuxen på ett svårt sätt blev behandlad dålig och är 16 år och har känslor och intressen är vapen, snabba bilar mm
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive kändes som min stil av server och har fåt mycket rykten om att den är bra så valde att börja spela på den och den kändes riktigt fint. jag bidrar med allt som går om det finns nåt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många spelare rolig även många kompisar spelar på servern unive
Hur hittade du Unive? igenom kompisar och twitch streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli stor och bli kriminell och feta bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej är ny som rp spelare