Nekad Robert Bank | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Helper
Helper
Meddelanden
423
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? 76561198135657664

Vad är ditt namn i verkligheten? william bengtsson

Vad är ditt discord namn? WiLLiam#9451

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2000

Berätta om din karaktär. är 19 år gammal och jobbar just nu hos inget företag men jag ska söka jobb dom senaste dagarna, När jag växte upp så hade jag det jobbigt för mina föräldrar hade down syndrom som gjorde att dom inte riktig kunde ta hand om mig och så fick jag komma till en fosterfamilj som gjorde att jag blev deprimerad och hade 3 jobbiga år och när jag blev 19 fick jag flytta tillbaka till mina föräldrar som jag gjorde, jag gjorde så mycket jag bara kunde göra med mamma och pappa men efter bara några månader så försvann min mamma och pappa i krock, nu har jag som mål att bli en chef på ett båtföretag eller bli polis framöver när jag blir lite äldre, Mitt intresse är stora båtar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har hög rp nivå och vill utöka min rp till en ännu bättre. vill även höja nivån och göra serven bättre,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev inspirerad av gta rp och testade lite server men just unive kändes bäst för mig. bra rp, även väldigt många online inne som gör det roligare

Hur hittade du Unive? igenom mina kompisar och folk jag följer på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att starta om ett stort båtföretag och sälja alla slags båtar från stora till små, vill även gö det så stort att jag ska få över 20 anställda och försöka bli ett av världens största företag inom båtar, vill även den tiden jag inte jobbar på mitt egna företag så ska jag jobba som polis på kvällarna och hålla koll så alla sköter sig, Om inte detta går som det ska med mitt båtföretag så kommer jag att välja lägga av med det och sluta som polis och gå till det lite tyngre livet som är att jobba med någon maffia (kriminell) och bli en av dom största där istället

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är väll att jag ska bra jobb tex mitt egna företag och polisen för vill hjälpa folk att känna sig trygga i staden, Och sprida glädje för då mår alla bra. Att rpa mycket och köra efter sunt förnuft och ha det jätte rolig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Senast ändrad:
Nekad, Vart vill du komma med ditt rollspel inte ditt mål med unive du ska skriva vart du vill komma med ditt rpaande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka