Nekad Robert Bank | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Medlem
Meddelanden
431
Reaction score
5
Länk till din steam profil: 76561198135657664

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:87695968

Vad är din discord tagg? WiLLiam#9451

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare ~Bosse. Återstår: 2 dagar 23 timmar 42 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han missförstod allt och trodde att vi lallade när jag skulle ge han ett slag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med att han kom fram till mig för vi hade samma bil och efter så sa han hej snygg bil jag vill såklart veta om det är nån jag känner men han åker direkt iväg och då åker jag efter och frågar om jag känner han men jag kände inte han och då sa jag att jag skulle ta ett samtal med han var inte vaken och då trodde han att jag sa nåt mot han och hota mig och då sa jag nu ska jag dra och då säger han att jag inte får dra och ställer sig ivägen då blir jag såklart arg för jag skulle till mitt gäng och bearbeta men han fortsätter och så går jag ut och säger att han ska flytta på sig inom 5 sec och jag räknar ner men han bara lallade då och inte brydde sig så jag sa att han skulle få min kniv i benet om han inte flytta på sig och då flytta han på sig så såg jag min kompis och så tar jag bilen dit så kommer han bakom mig och fortsätter och springer in i min bil så han trilla ihop och då blir min karaktär ännu mer arg och då skulle jag gå och ge han ett slag och sa att han skulle få ett slag men och så försökte jag men så blev det (vet inte vad det heter) men gubben springer efter en annan och så slog han han istället när jag inte syfta det, och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va dumt av mig att säga det om kniven för det är ju inte så bra att visa att man har knív men det är också en felaktig ban däremot att (bosse) då förstog fel och trodde jag lallade

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första ban va när jag började spela denna serven så dog jag på nått konstigt sätt och pratade som jag sedan lärde mig men visste inte hur jag dog eller om jag ens var död, den andra va sent på natten typ vid 02:00 när jag var trött så lärde jag mig att ska jag spela så sent ska jag orka som jag inte gjorde då när den va 02:00 men nu bedömer jag hur trött jag är och ser då om jag kan få den rp jag vill eller inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Första bannen skulle jag har läst reglerna mycket mer och inte bara läst igenom en gång utan flera gånger, andra bannen skulle jag tagit beslut att inte spela utan att spela nästa dag för att få ut den bästa rpen av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att tänka lite att säga det att nu får du flytta på dig annars kommer jag ringa polisen tex eller att inte ha åkt efter han utan fokusera på mitt, Jag skulle också inte ringt där på plats när han var där utan tagit det senare så inte han missuppfattar det som hände

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka