Nekad Robert Bank | Ban överklagan [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Helper
Helper
Meddelanden
423
Reaction score
5
Länk till din steam profil: 76561198135657664

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:87695968

Vad är din discord tagg? wille#9451

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM ~IndianTech.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag vände mig om jag gav tillbaka ett slag efter att jag hade fått slag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dom börja hetsa så hetsa jag tillbaka en grabb från bloods slog mig jag springer därifrån dom jagar mig slår mig jag vänder om och slår tillbaka och springer därifrån,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att jag gjorde fel att jag vände mig om och slog tillbaka utan att jag skulle springa ut därifrån och ringa polisen, Men även så måste jag stå upp för mig för dom visste mycket väll vem jag va och vilket gäng så kommer det komma fram senare att dom smutskastar ballas som ingenting,

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming körde upp på ett berg och nu har jag har lärt mig mer om det men det va för längesedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna skita i att vända mig om och slå tillbaka och istället springa ut och ringa polisen som skulle gjort grejen mycket bättre!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka på vad jag gör och istället att tänka på det dåliga tänket så ska man tänka på det bättre tänker som nu skulle va att ringa polisen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka