Nekad Robert Bank | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Helper
Helper
Meddelanden
423
Reaction score
5
Länk till din steam profil: 76561198135657664

Ditt Hex-ID: 11000010a7444c0

Vad är din discord tagg? milansvensson1

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-22 185720.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom väljer o banna mig för problemspelare för dom anser att jag gör problem på serven, Dom tycker jag ställer till för mycket samt förmodligen skjuter för mycket, Men jag har inte fått 1 enda ban sen jag kom tbxs samt 0 krim varningar, hur kan jag ställa till då? har inte gjort några fel, ni kan säga till mig om ni tycker det men om jag inte varken har fått 0 bans samt 0 krim varningar så är det omöjligt att jag är en problem spelare, krim ansvariga tyckte vi gjorde det bra och hade en soccial rp, finns hur många klipps där vi har stora möten med dvs gäng, så tycker detta är sjukt skumt hur ni ger mig för problem spelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dom väljer o banna mig för problemspelare för dom anser att jag gör problem på serven, Dom tycker jag ställer till för mycket samt förmodligen skjuter för mycket, Men jag har inte fått 1 enda ban sen jag kom tbxs samt 0 krim varningar, hur kan jag ställa till då? har inte gjort några fel, ni kan säga till mig om ni tycker det men om jag inte varken har fått 0 bans samt 0 krim varningar så är det omöjligt att jag är en problem spelare, krim ansvariga tyckte vi gjorde det bra och hade en soccial rp, finns hur många klipps där vi har stora möten med dvs gäng, så tycker detta är sjukt skumt hur ni ger mig för problem spelare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är en felaktig ban, Hur ni kan säga att jag är problem spelare säger ni för ni såg mig skjuta 1 gång säkert och sa gå efter hans historik och banna han för de,

Men hur? Jag har varken 1 enda ban på 4 veckor samt 0 krim varningar, Fått +reps av krim ansvariga för vi har bidragit med social rp men ni säger att jag är problem spelare,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lite men efter senast 0 bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja sköta mig o inte ställa till med några jävla problem som ni anser, ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ska vara en spelare som för serven framåt och utvecklar rpen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Jag kommer sköta mig nu, skicka mig igen för minsta vill tbxs o vara delaktig o föra serven framåt o kasta bort all skit historik @philip320 ge mig sista chansen sätt ett extra öga på mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka