Nekad Robert Bank | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Medlem
Meddelanden
431
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? Milan Svensson#7148

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har väldigt soft daglig aktivitet, Går på hockeygymnasium och har träning på morgonen måndag, torsdag som jag börjar 06:50, Tisdag börjar jag 14:10 och på onsdagar börjar jag 14:10 också så jag sitter uppe på kvällarna och på morgonen gibbar jag också till 13:00 ungefär sedan har jag is med laget vid 17:00 sedan så är jag ledig på kvällen, jag har alltså träning men välidgt mycket ledigt också

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år men har varit perma en gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/willm/OneDrive/Bilder/Saved%20Pictures/unive.png (43) gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa serven med regelbrott, lall, princip folk som gör fel och hjälpa staffsen, Du behöver inte alltid banna spelaren utan tex skriva /m Ta av masken osv, du kan även /kicka han och sedan skriva anledning eller /svban och skriva felet

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt innan och vill hjälpa serven så mycket det går, få bort alla lallare och höja rpens prestanda, jag vill även få bort dessa som är här för att förstöra som tex copbaite kommer och slås eller bara vilja förstöra för någon annan. och att inte behöva skriva en help eller report kan jag lösa det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tex att din vän gör fel, lallar, eller förstör för någon istället för att inte banna han så låter du det va för det är din vän som kallas korruption, Abuse kan tex va att du ska storma någon och har toggleid på så du ser och skjuter dit för du ser hans id som då kallas abuse!
 
Nekad, Utveckla din ansökan MYCKET mer då det är en otroligt viktig roll och vi måste ha något att gå på om du ska vara sv. Var god och ansök igen om 1 vecka.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top