Accepterad Robert | Ban Överklagan [DGN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robert

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198232327964/

Ditt Hex-ID: 11000011037571c

Vad är din discord tagg? banditsmokeybear

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: Skärmbild (47).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag råkade slå två personer vid ett race.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En av mina kompisar snodde min bil och lalla som in åt helvete med mig, han krokar och totalt sabbar rpn för andra personer och vdmar några. Till slut krokar han in i min kompis bil som vi använda till att jaga honom, då går jag ut ur min kompis bil och börjar sparka på min egna bil och skriker hoppa ut. Då när jag väl börjar sparka så vänder min gubbe sig om och slår till en människa och jag sa förlåt och det var inte meningen. Jag återvänder till min bil för att sparka på den igen men min gubbe säger nej nej och vänder sig om o slår till en annan grabb. Precis efter det hände så fick jag ban på 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och eftersom jag vet att gubben kan ibland välja slå nån istället för att sparka på en vägg, dock tycker jag också att detta är en felaktig och orättvis ban eftersom det inte var med mening att slå till dom. Jag tycker också det är lite ironiskt hur min kompis snodde min bil och vdmade massor och totalt sabbade mikaelsons race, reportar mig för att jag "lallar" och så får jag ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming innan, jag skulle köra om en bil så på min skärm så går det fint utan problem men på hans skärm så kör jag rätt in i hans bakdel. Jag har lärt mig att jag måste vara mer uppmärksam och inte vara hänsynslös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade undvikt att sparka på bilen då ibland gubben kan välja slå någonting eller åt en person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag borde kontrollera vart jag slår och att gubbarna i gta kan slå vart som helst när man inte vill det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka