Accepterad Robert | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robert

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198232327964/

Ditt Hex-ID: 11000011037571c

Vad är din discord tagg? banditsmokeybear

Vem var det som bannade dig? Tazcer

Bild på banmeddelande: Skärmbild (41).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de vill att jag ska vara mycket mer uppmärksam och vara mer seriös med min RP. De vill helt enkelt lära mig en läxa om man säger så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis skulle fråga mekonomen om de kunde laga hans bil så sa dem ja, han betalar en faktura på 20,000 kronor fast de lagar inte den och säger menyn är sönder. Då blir han riktigt förbannad och håller på att tjafsa som in i helvete och så säger han att han ska sno deras bil. Efter mekonomen drog tjuvkopplade vi deras bil som de lämnade och körde till mekonomen (jag som kör) för att skälla ut dom, just då kör det sen saab min på vägen så jag kör om men på hans skärm så kör jag rätt in i han vilket inte var med mening eftersom det helt enkelt var desync. Så jag fortsätter köra eftersom jag lägger inte märke till att jag krockade in i honom. Efter vi kom till mekonomen så tjafsa vi och då gör jag ingenting som är mot reglerna, efter det så kontaktar staff mig och min kompis och ger mig 9 dagars ban och kompisen 12 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde helt fel när vi snodde mekonom bilen helt enkelt. Det är emot reglerna och de bör inte brytas. Däremot tycker inte jag att det är mitt fel när jag körde in i saaben eftersom det var desync, på min skärm körde jag inte in i honom, fast jag borde vara mer uppmärksam om det uppstår igen. Då kommer jag roleplaya även om jag inte krockade in i personens bil på min skärm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag började spela Unive runt oktober 2021 och jag minns tyvär inga av mina bans då, jag vet att jag blev bannad men jag minns inte anledningarna. Dock så blev jag bannad för typ 8 dagar för "VDM" och det var precis efter jag kom ut ur fängelset. Det var en staff som råkade slå in fel id så jag blev unbannad rätt så snabbt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker från första början hade jag inte tagit mekonom bilen, då hade jag kunnat undvika bannen och den hade inte varit i 9 dagar eftersom min grov powergaming tar säkert upp 7 av dagarna. Jag tycker också att jag borde vara mycket mer uppmärksam om det med desync händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig hur viktigt det är att följa reglerna och jag har lärt mig hur allvarliga staffs och bans är. Jag har också lärt mig att jag bör spela mer på motpartens vinst även om det är desync. Nu vill jag inte bryta mot serverns regler eftersom jag kör på Unive varje dag och jag tycker det är en grym server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka