Accepterad robert åkezon | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142080582/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? yoyo rasmus<2#3265

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Robert Åkezon. min karaktär är 22 år. han är nästan alltid glad men om nån är dryg eller taskig eller bara dum mot han blir han riktigt arg. hans intressen är bilar och andra fordon som går på en motor med bensin eller diesel. han har ingen familj och inga vänner och ingen släkt. han har aldrig haft ett förhållande och hans familj dog i terrordådet på drottningsgatan i stockholm 2016. resten av hans släkt dog av droger. hans syskon var inte med i terrordådet men de dog i en bilolycka. min karaktär föddes på en parkering för att hans föräldrar aldrig han in till sjukhuset. jag bodde hos mina föräldrar i 5 år sen dog de så då fick jag bo hos min släkt i 1 år sen dog alla där av droger så då fick jag bo hos mina syskon men då dog de i en bilolycka så jag hamnade på fosterhem så jag bodde på ett fosterhem i 5 år senbyte jag till ett annat fosterhem så bodde jag där i 4 år sen så flyttade jag hemifrån. sen dess har jag inte hört av min senaste fosterfamilj.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kan alla regler och jag har varit WL på 3 andra servrar och WL ansvarig på en server så jag vet vad jag ni staff har för krav på mig som whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag kommer skaffa ett job så att staden blir lugnare och det inte är lika mycket brott och mitt drömjobb är polis eller mekonom.

Hur hittade du Unive? jag satt och kollade lite på youtube sen så hittade jag en video so mhette nånting och då så kollade jag på den videon och då så i slutet så stod det vilken server det var och då böejaed jag köra på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att skaffa många vänner och ha så kul som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på swedish reality roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka