Nekad robert åkezon | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Masterblizzer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Månsson

Vad är ditt discord namn? Masterblizzer

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sjärtbin sjärtsson. han är hundra procent svensk men hans gtammel gammel gammel farfar är från nigeria. han har ingen familj. hanhar inga vänner han är alkolist. men han har inga pengar nästan han har ingen tjej och kommer aldrig få nån. hans rekord på hur många bilar han snodde på 10 minuter är 2 stycken. hn föddes utan pappa för han dog under det samlaget han bildades. hans mamma är sosse

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill ha etrt job och ha kul med tjejerna på jobbet och i sängen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom genom att bli whitelistad får du tillgång till flertalet yrken och genom det komma upp i en högre rang. Man kan utvecklas mycket lättare i staden och spelet blir därav roligare.

Hur hittade du Unive? flera av mina kompisar tipsade om den sen så testa jag serven o jag tycker att den är ass bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och skaffa familj och vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? gå med i ett mc gäng och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej faktiskt inte. jag tycker att unive är bättre än några andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka