Nekad robert åkezon | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142080582/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? olof k gustafsson#3265

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Robert Åkezon. min karaktär är 22 år. han är nästan alltid glad men om nån är dryg eller taskig eller bara dum mot han blir han ganska arg. hans intressen är bilar och andra fordon som går på en motor med bensin eller diesel. han har ingen familj och inga vänner och ingen släkt. han har aldrig haft ett förhållande och hans familj dog i terrordådet på drottningsgatan i Stockholm 2016. resten av hans släkt dog av droger. hans syskon var inte med i terrordådet men de dog i en bilolycka. min karaktär föddes på en parkering för att hans föräldrar aldrig han in till sjukhuset. jag bodde hos mina föräldrar i 5 år sen dog de så då fick jag bo hos min släkt i 1 år sen dog alla där av droger så då fick jag bo hos mina syskon men då dog de i en bilolycka så jag hamnade på fosterhem så jag bodde på ett fosterhem i 5 år sen byte jag till ett annat fosterhem så bodde jag där i 4 år sen så flyttade jag hemifrån. sen dess har jag inte hört av min senaste fosterfamilj. ett år senare hörde min senaste fosterfamilj av sig till mig och frågade om jag vill träffas och prata lite om hur det var när jag bodde där så jag tackade ja och åkte ditt. när jag kom dit så kollade vi på lite bilder de hade kvar på mig sen snackade vi lite om hur det var att ha mig där. sen efter det så åkte jag därifrån för jag skulle på en arbetsintervju direkt efter på trygghansa. så jag fick jobbet där sen så fick jag sparken och sen dess har jag inte gjort så mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag tycker att jag är bra på RP jag följer alla regler. jag kommer göra allt för att göra det bästa jag kan för att få upp RP nivån från min sida. jag har varit Medlem på några andra servrar därav på denna server också. men jag tycker spm sagt att jag kan RP och jag tycker jag är bra på RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är en bra RP nivå på servern och sen är det trevliga spelare och bra staffs jag tycker alla staffs tar bra hand om alla spelare och bannar alla som lallar och inte följer reglerna.

Hur hittade du Unive? jag kollade på Youtube jag kommer inte ihåg vem jag kollade på men jag tror att det var en gammal meko chef och då så gick jag in på unive och sen fortsatte bara spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att skaffa nya vänner och skaffa ett jobb så jag får en inkomst så jag inte svimmar hela tiden. sen så vill jag inte skaffa några ovänner men jag vill ändå inte känna eller vara kompis med alla i staden så alltså jag vill inte ha för många vänner påp servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål att uppnå med unive är lite som jag sa innan att jag vill skaffa ett jobb så jag får en inkomst att överleva på och skaffa vänner men ändå inte för många vänner för det är ju liksom typ 4-500 spelare på unive så om man ska va vän med alla blir det för många att vara vän med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej just nu så spelar jag bara på unive innan spelade jag på Grannkomunen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är klart att jag förstår det.

Då måste fördjupa dig med dina mål och varför du ska bli medlem, och ditt mål med din rp och inte bara vara rik
Jag skrev att jag vill få en inkomst så jag kan köpa mat och inte bara svimma hela tiden sen var det att skaffa nya vänner och ha kul så

Jag skrev att jag vill få en inkomst så jag kan köpa mat och inte bara svimma hela tiden sen var det att skaffa nya vänner och ha kul så
Rp går inte ut på att bli rik. Det är till för att skapa scenarion, med hjälp av sin karaktär.

sen såg jag en kille som hade skrivit dubbelt så lite som mig och det ända han hade skrivit var att han ville ha roligt och han blev godkänd

Tillbaka