Nekad robert åkezon | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robert åkezon

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142080582/

Ditt Hex-ID: 110000146711046

Vad är din discord tagg? olof k gustafsson#3265

Vem var det som bannade dig? ~Shlajfer

Hur lång tid var din ban? permanent både dc och fivem

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? n ordet i report och reklamering i dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skrev n-ordet i report vilket var väldigt väldigt omoget men tro mig jag har blivit mycket mognare jag har varit bannad i mer än 2 månader och vill nu få en chans till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis tagit ur min bil ur sandy garaget och jag skulle åka och tanka och där vid tanken kom det en kille och rdm:ade mig sen tog han min bil och då skrev jag n-ordet i report det var jätte onödigt och onödigt men jag förstår om ni inte vill unbanna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte en felaktig ban för det var jag som gjorde fel och det står jag för jag kommer inte göra om det jag vet inte vad jag ska göra för att ni ska tro på mig men jag kommer inte göra om det. i dc var det en felaktig ban för jag hade inte skrivit nånting i den dc:n så jag fattar inte varför jag blev bannad i dc:n.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången var jag helt ny på fivem och kunde inga regler inga keybinds elle nånting och då var det en kille med en snygg bil och jag frågade om jag fick åka med och han sa jag sen råkade jag sparka på hans bil när jag skulle hoppa in i bilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle ha frågat om revive för att jag blev rdm:ad och inget mer än det jag vet inte vad jag tänkte med men jag hoppas verkligen att ni unbannar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att oerhört hur grinnig man blir så ska man fortfarande inte skriva något dumt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka