Accepterad Robbish | Medlem ansökning [Jarre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robbish

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Robin#6745

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Robbish föddes och växte upp i Los Santos med en ensamstående mamma. Han växte upp i ett tufft kvarter och lärde sig snabbt att överlevnad var en konstform. Hans mor arbetade långa dagar för att hålla taket över deras huvuden, och Robbish spenderade större delen av sin barndom ute på gatorna.

I tonåren blev Robbish dragen till den snabba och farliga livsstilen som erbjuds av det kriminella undre världen i Los Santos. Han gick med i en lokal gäng och blev snabbt känd för sina färdigheter som förare och snabbtänkt handlingskraft. Smuggling, stölder och småbrott blev en del av hans dagliga liv.

Efter att ha hamnat i problem med lagen och överlevt ett par nära döden-upplevelser bestämde sig Robbish för att vända sitt liv. Han lämnade gänget och försökte starta om på nytt. Han öppnade en liten verkstad och började arbeta med att modifiera fordon. Hans talang för mekanik och hans erfarenhet av att köra snabbt och smidigt gjorde honom snabbt känd inom den illegala racingvärlden.

Nu, som en etablerad mekaniker och duktig förare, försöker Robbish leva en lagligare livsstil, men hans förflutna hemsöker honom fortfarande. Han blir ibland lockad tillbaka till den farliga världen av snabba pengar och adrenalinfyllda ögonblick. Robbish kämpar för att balansera sitt behov av spänning med önskan att leva ett rättfärdigt liv och bygga upp en stabil framtid

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett exempel på en av Robbish många talanger är Mekanisk Expertis
Robbishs erfarenhet av att vara mekaniker och hans förmåga att modifiera fordon kan göra honom till en viktig resurs för andra spelar på servern. Andra karaktärer kan söka hans hjälp för att förbättra sina fordon eller reparera skador.
samt kan han även fortfarande delta i racingevenemang, skapa sina egna tävlingar eller utmana andra spelare. Detta kan skapa spännande och konkurrenskraftiga ögonblick på servern och möjliggöra social interaktion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rollspel handlar inte om att vinna över andra, utan snarare om att ha kul och skapa en positiv upplevelse för alla inblandade. Det centrala fokuset är på samarbete, öppenhet för olika karaktärer och respekt för varandras bidrag till berättelsen. Att spela för att ha kul innebär att vara lyhörd för andra spelares idéer, undvika överdriven dominans och skapa en positiv rollspelsmiljö. Kort sagt, målet är att gemensamt skapa en minnesvärd och balanserad berättelse där varje deltagare känner sig inkluderad och välkommen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna, ett exempel på en regel jag anser vara mycket viktig är att ta ansvar, bidra och respektera alla samt hjälpa till att utveckla servern för allas nöje

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har aldrig gjort det innan men jag är mycket intresserad!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försökte sammanfatta allt viktigt i frågorna

Tillbaka