Nekad robbinmalm | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robbinmalm

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/12345678910roi/

Ditt Hex-ID: 11000015ae596e0

Vad är din discord tagg? rm29

Vem var det som bannade dig? Jag antar att det var anti-cheat-systemet som bannade mig, troligen för att jag plötsligt hade omkring 10 miljoner i kontanter. Det klassades nog som duping.

Bild på banmeddelande: image.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag köpte in-game-pengar av någon som påstod att de inte var dupade. Jag kan inte vara helt säker på om de var det eller inte, men i efterhand inser jag att det var ett riktigt dumt beslut. Jag borde ha spelat för nöjets skull istället för att försöka ta genvägar. Jag förstår varför staff valde att banna mig, men jag ångrar mig verkligen och vill bara få en chans att börja spela igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne i banken när jag tog emot pengarna. Det var en väldigt stor summa, och direkt efter att överföringen skett blev både jag och den andra spelaren bannade. Det hände väldigt snabbt, så jag antar att systemet reagerade på det stora beloppet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel. Jag gjorde ett misstag när jag tog emot en så stor summa pengar utan att vara säker på var de kom ifrån. Jag borde ha varit mer försiktig och inte köpt pengar från någon annan spelare. Även om jag inte visste med säkerhet att de var dupade, så förstår jag att det jag gjorde bröt mot reglerna. Jag ångrar det verkligen och har lärt mig av situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, men det har mest handlat om misstag eller att jag helt enkelt varit omogen och inte tänkt mig för. Någon av banorna var kanske också felaktig, men jag förstår att mitt beteende då bidrog till situationen. Jag försöker verkligen bättra mig och vill visa att jag lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha köpt pengar från någon annan spelare. Det var ett dåligt beslut som jag verkligen ångrar idag. Istället skulle jag bara ha spelat spelet på ett ärligt sätt och haft tålamod. Det hade sparat mig mycket problem och gjort spelupplevelsen roligare och mer givande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig en läxa. Jag förstår nu hur viktigt det är att följa reglerna och spela ärligt. Det är inte värt att riskera sitt konto för snabba genvägar. Nästa gång kommer jag fokusera på att spela på rätt sätt och uppskatta spelet för vad det är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det och respekterar ert beslut. Jag vill bara ta ansvar för det jag gjort och visa att jag lärt mig av mina misstag. Om jag någon gång får en ny chans kommer jag göra allt rätt från början.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka