Accepterad Robban_1000 | Medlem ansökning [Gaywi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babay0041.

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199257430230/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? babay#0041

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter greger svensson och är 34 år gammal. Greger har inte haft en lätt uppväxt, hans mamma var död och hans pappa var knarkare. När greger var liten så hade han inte så många vänner så det blev att han mest var hemma. När greger fyllde 14 började han vara med vänner som var kriminella det kunde vara rån,droger osv. Greger börja med droger också och var med dem nästa varje dag. När han var 16 år blev han gripen av polisen efter han gjorde inbrott detta gjorde att greger ville sluta men det blev inte av. Greger gjorde värre och värre saker för varje år som gick. Han hade ingenstans att ta vägen ett tag vilket gjorde att han tappade hopp om livet. Idag är greger 34 år och bor i en lägenhet lever på bidrag men hans kriminallitet har minskat lite sedan han var ung men har är kvar lite i det fortfarande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat mer än 1500h + och vill använda det här i mitt rollspel. Jag har rpat här tidigare innan jag tog en paus. Utan medlemskap är det ganska begränsat och vill uppnå mina karaktärs mål och vill ta större steg in i rpn igen. Jag kommer även vara mycket aktiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå och se till att det blir roliga senario där båda parter har kul och kan framföra sin rp. Även bidra med att jag är aktiv och framföra min rp på bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha kul oavsett om du är vinnade eller förlorande partnern i senariot man ska göra det kul för alla att ha chans till framför/utveckla sin rp i ett senario och man ska inte förstöra det utan ha kul både om du är förlorande eller vinnande partnern. Även hålla sig till powergaming 2

Hur hittade du Unive? Jag har alltid spelat på unive enda sedan start med min rp och alltid tyckt det har varit lika kul. Med efter tagit pauser från fivem osv men är nu tillbaka

Godkänd intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka