Inaktuell Robban_1000 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babay0041.

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: babay0041

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att vara med och påverka det som sker på servern, Känner att jag vill hjälpa unive på det sätt som går. Jag kommer rensa lallare samt regelbrytare. Jag är en mogen kille och engagerad i mitt arbete. Jag vet hur man ska bemöta spelarna på bästa sätt och ge den hjälp som behövs. Jag har lätt för att arbeta med andra. Jag är en bestämde person som gör på det sätt som krävs. Kommer jobba hårt för för vrida och vända på stenar tills det blir bra. Är inte blyg för ta återgärder på personer som bryter mot regler. När jag startar nått avslutar jag alltid det, jag gillar lösa problem. Jag är effektiv och jobbar för komma långt inom detta. En staff ska vara spelarens trygghet/hjälpmedel vilket är viktigt att man bemöter folk med en bra ton och lyssnar till punkt. Jag har varit staff innan och hade då inte samma möjlighet att vara lika aktiv som jag kan nu, jag har nu denna möjlighet och vill försöka igen och ge 110% denna gången. Jag är en kreaktiv person som har en del ideér. Jag försöker alltid hitta en lösning för saker och ting. Jag är bra på ta kritik på rätt sätt, Jag skulle säga att jag är rätt snabb lärd av det mesta. Jag gillar att hjälpa folk så dem får den hjälp dem behöver. Har även ett extremt bra tålamod. En staff som går att lita på med ett trevligt bemötande och rätt hjälp, det är så en staff ska vara enligt mig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Svårt och säga men på ett snitt skulle jag säga runt 8h+ per dag, såklart kan inte varje dag men iaf 6/7 dagar i veckan 8h+ per dag. Mina tider är lite olika då ibland är jag på morgonen till eftermiddagen, kan även vara eftermiddag till natt. Med detta sagt kan variera ibland

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ett tag, lite mer än 1 år med ca 2 pauser emellan, då jag varit borta på semester och olika saker men inget planerat nu vilket leder till att jag satsar här istället.

Har du tidigare erfarenheter som staff? /noclip
/bring (id)
/goto - (id)
/tpm
/freeze (id)
/skin (id)
/setjob (id) (jobbet) (rang)
/giveitem (id) (item)
/addkey
/dv
/togglename
/v (modell)
/sc
/toggleid
/ban (id) (tid)
/unban (hex)

Finns fler men dessa jag kommer på just nu men sen finns det även spec men vet ej hur meny är just nu. Jag har en del erfarenheter sen tidigare då jag var staff förra sommaren men som skrivet så hade jag ej tiden då, väljer nu att satsa 110% denna gång för lyckas ta mig uppåt och försöka se skillnad på det hela.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom vilka områden som helst, där det söks folk eller liknande. Jag gillar pröva nytt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka