Inaktuell Robban_1000 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babay0041.

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: Babay#0041

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har spelat på unive ett tag nu och vill nu igen ta ett större steg och ansöka till helper då jag var det innan och tyckte det var roligt att kunna hjälpa unive på det sätt som är möjligt. Men det blev en del inaktivitet eftersom det var sommar och hade inte riktigt tid då. Jag vill nu ge det en ny chans då jag har tiden att visa vad jag går för. Jag har bra koll och vet hur man ska hantera saker vilket jag lärt mig som tidigare helper här. Jag vii nu bli helper för att vara med och påverka det som händer på servern och vara en del av unives community här på servern och vara med och leda rpn i utveckling, Rensa lallare osv! Jag är bra på jobba med andra vilket jag tycker är kul. Jag är trevlig och låter alla prata till punkt vilket är viktigt. Jag är bra på ta beslut och har en korrekt anledning till alla beslut jag tar. Mitt mål som helper är att vägleda spelare till det rätta och se till att dem håller sig till reglerna. Och se att det blir utveckling av bland annat rpn och mer!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv ca 4-6h på servern. Dc kommer jag kunna va mer på när jag inte är vid datorn

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ett tag nu vet inte hur länge men typ ett halv år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper tidigare och har koll på alla kommandon och det man bör kunna som helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej Jag kan jobba inom alla områden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka