Inaktuell Robban_1000 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babay0041.

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: babay#0041

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff av många olika anledningar men främst för att påverka serverns utveckling. Jag är väldigt aktiv både ingame och i discorden. Jag kommer försöka rensa alla lallare och ta återgärder på regelbrytare och se att rparna sköter sig och håller sig till rp. Men även att unives ska bli en roligare och tryggare plats för alla rpare. Jag har tröttnat på att konstant rpa på servern och vill därför söka till helper för att få möjlighet att vara med att påverka och hjälpa unive frammåt. Jag vet hur man ska hantera ärenden och stress på ett utförligt sätt. Jag kommer även se till att spelarna som begår regelbrott ska förstår vad dem gjort fel och lära sig till nästa gång så inte samma sak upprepas. Det är några anledningar till att bli helper för att varje dag kunna vara med och utveckla servern. Jag är en trevlig person och gillar att hjälpa andra och se till att ingen begår regelbrott på servern och att man tar återgärder på rätt saker även att kunna ha ett bra samtal där man ska förstå varandras sida i det hela och göra det bästa av situationen för att driva frammåt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer kunna spela ca 5-6h per dag och ca 10 på helger men kommer kunna vara mycket aktiv i dc varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat länge men har gått i omgångar och vissa gånger jag tröttnat på rp och valde att ta paus osv!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff och därför har jag koll på alla kommandon som man använder sig av som helper. Och därför har jag goda erfarenheter av hur allt som helper fungerar och sånt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo på alla områden. Jag gör den uppgiften jag får i ansvar att ta hand om. Har mest erfarenheter av support och rp men tänker att det kan vara kul att testa nått nytt och kanske vara ännu effektivare där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka