Antagen Robban_1000 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babay0041

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: Babay0041

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna vara med och påverka det som händer på servern. Jag har själv varit med om massa lall och folk som har förstört scenarion osv tycker det är så tråkigt att va med om och måste bli ett slut på så det är en anledning till att jag vill bli staff och se till att inte det sker andra. Även sätt många som inte kan rpa osv det är inte kul när sånt händer då det blir låg rp för alla på platsen och det inte blir så roligt .Vill också vara med i utvecklingen av unive. Jag är aktivt deltagande i servern. Kommer göra allt jag kan för att hjälpa andra människor och servern att bli tryggare plats. Hade även rensat lallare/regelbrytare från servern som bara vill förstöra .Jag är en trevlig och flexibel person. Kommer ta mitt arbets uppdrag på fullaste allvar och lägga 110% tid på att göra färdigt mitt på det bästa sätt. Jag kommer hålla koll i specc och se så alla kan hålla sig till en bra rp och inte bryta mot reglerna. Skulle jag se någon begå ett fel kommer jag ta återgärder på det och är inte rädd för att göra ett beslut. Jag kommer lyssna,respektera och låta alla prata till punkt och kommer hålla en god ton mot alla och inte avbryta dem. Jag är en driven person som gör mitt arbete på bästa sätt och vill vara del i communityt. Vill även underlätta för staff teamet och jobba Effektivt och aktivt .Jag har motivationen till och bli en del av staff teamet och vill vara en del av utveckligen i servern och minska lallet/regelbrytningar och visa vad som är rätt och fel. Jag vill vara en god förebild för rparna på servern. Kommer se till att det blir rättvist och se till att ingen förstör för andra och att folket ska ha roligt när dem rpar på servern. Jag känner att jag har det som krävs för att bli en del av unives staff team och vara med och hjälpa communityt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar för tillfället är rpn hos de kirminella tycker jag är ganska låg. En del lall ser jag ofta och allmänt låg rp nivå. Mycket sådant som jag sett när jag rpar och tycker det är tråkigt. Även detta nattlallet tycker jag är extremt tråkigt och måste få ett stop.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska tillsammans aktivt specca och hålla bra koll samt uppdatera spelarna med vad som är rätt och fel. Vara aktiva i reports så vi snabbt löser problemen och ser till att spelarna får den hjälp de behöver.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid vara trevlig och hålla en god ton, man ska ha respekt och alltid låta folk prata till punkt. Man ska alltid kolla från båda synvinklarna innan man tar ett beslut och utgå från det. Man ska inte vara partisk utan alla ska behandlas lika oavsett om man känner personen eller inte. Man ska inte abousa sin roll/makt utan använda den för göra skillnad.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer lägga upp det som jag redan gör fast staff arbete istället och pausa min rp under tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat lite mer än 2 år på servern

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter av staff har varit det innan har koll på de som man använder samt hur allt fungerar kring det.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka