Inaktuell Robban_100 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babay

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: babay#0041

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har alltid velat hjälpa unive på alla sätt som går och tar numera chansen att bli en större del i unive och ansöka om helper jag är en aktiv person som har tid för att vara just helper vilket får mig att ansöka och lägga ner mycket tid och agera mig i mitt yrke.har alltid gillat att jobba för att få ett fungerat community utan lall och regelbrytare vilket hade varit en enormt utveckling av servern.jag är en driven person som kommer göra detta aktivt och på ett bart sätt skulle jag göra fel kommer jag stå för det och verkligen ta lärdom av mitt fel.jag är van att prata med personer och även gillar att hjälpa andra människor maqn ska alltid bemöta andra med att vara trevlig och visa respekt så dem kan återgå till sitt rollspel så fort som möjligt.hade gjort allt jag kunnat för att vara med och ta del av utvecklingen av unive och se framsteg för varje gång vet att det är möjligt om att sammarbetar.jag är en person som kommer vara aktiv ingame i specc och report och även discorden och forum.ser jag folk göra regelbrott eller bara lallar kommer det bli konsekvenser av det jag kommer göra allt för att rensa lallare/regelbrytare så det kan bli utveckling och framsteg i rpn vilket hade blivit roligare för alla om det skulle minska lallare och mindre regelbortt sker det hade varit en posetiv utveckling på servern.vet att det sker en del vdm,rdm i lall osv vilket behöver minskas så det blir roligare att rpa och känna att alla e seriösa.kommer lägga mycket fokus på det ansvar jag blir tilldelad jag är en person som gillar nya saker att testa på då jag gillar utmaningar och rpar inte jätte mycket längre då jag kan lägga tid på detta.men väljer just detta då det känns som just detta yrke passar mig jag är även redo på jobba mig uppåt och kommer ta stort ansvar

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer kunna vara ca 12:00-04:00 på ett ungefär ibland längre ibland lite kortare nu det är sommarlov är det inget inbokat vilket gör att jag har tid för datorn

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat här sen januari men rpa som icke medelm då jag var ny i rollspel typ sedan tog jag en paus och kom nu tillbaka i maj och rpa men då sökte jag medlem skap direkt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har inte direkt erfarenheter men har koll på alla kommandon det är det jag har som erfarenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo på arbeta inom alla gör den arbets uppgift jag blir tilldelad

inaktuel ansökan ,om du fortfarade är intresserad så kan du göra en ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka