Nekad Robban_100 | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babay

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Babay#0041

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? tiderna jag ca kan spela varje dag
Mån 12:00 - 03:00
Tis 12:00 - 03:00
ons 12:00 - 03:00
tors 12:00 - 03:00
fre 12:00 - 03:00
lör 12:00 - 03:00
sön 12:00 - 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem i snart 2 månader tror jag på ett ungefär

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 6 gånger och har tagit lärdom av alla bans och ångrar dem än idag [kan ej ta en bild]

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en server-vakt för mig är en person som finns där när det behövs och kan ta det som ett seriöst ansvar. och inte ta det som en fördel med att ha perms utan att endast ha dem till nödvändiga saker.Dem ska även våga sätta ner foten och våga andvända sig av kick/svban och inte ha det för att vara elak utan att folk ska ta lärdom av sina misstag och kunna förbättra till nästagång och inte begå det igen man ska alltid ge en anledning till att svbanna då det ska vara till för att förstå och hoppas att det utvecklas till nästagång.Ska även vara för att avlasta staff teamet och ge dem tid för viktigare saker.Man ska vara här för och utveckla rpn

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en mogen person som vill avlasta staffs samt kunna hjälpa det att utvecklas med den del jag kan som sv.Jag är aktiv och redo på hjälpa till med att rp nska kunna utvecklas.Jag är en person som kan hantera perms och andvädna dem till rätt grejer.Man ska även vara en förebild för rparna och visa dem vad som är rätt och fel

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Att vara server vakt innebär att man tar större ansvar och visar att man kan stå upp för sina beslut och våga sätta ner foten och säga till när fel uppstår.Man ska se till att rätt folk vill vara på unive och minska regelbrytare/lallare.Man ska kunna alla regel.man ska alltid göra det utförligt och skulle man t..e.x banna ngn så ska man ge ett bra en bar anledning så dem kan ta det som en lärdom av sin tidigare så det utvecklas.Man ska vara ett gott exempel för alla rpare på servern servern

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan t.e.x vara när man att andvända sina perms till fel saker och det kan vara att få fördelar i typ senario eller liknande vilket inte hör hemma på unives community.Man ska inte reva sig själv bara för man har perms man ska rpa som vanligt bara att man finns där när det behövs.Kan även vara att dva en bil framför någon vilket blir stor abouse vilket borde bli indraget

Din servervakts ansökan har blivit nekad Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka