Nekad Robban_ | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robban_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295518230/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Robban

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han är född 1993. När han var 7 år så fick hans pappa cancer och låg på sjukhuset hela tiden och efter ett år så gick han bort och hans mamma gick in i vägen och han och sin mamma började bråka väldigt mycket så när han blev 20 år så skickade hans mamma ut honom för hon klarade inte av honom. Han ägde en bil fast han hade inte mycket pengar han behövde åka runt i Sverige för att leta efter nåt ställe han kunde bo i till slut hittade han en stad och han bodde i sin bil och försökte skaffa ett jobb och till slut så fick han ett jobb på postnord och han började kärna pengar och han kunde betala bensin och kunde betala för att bo in en lägenhet och fortsatte han jobba och kärna pengar så han kunde köpa mat till sig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer rpa mycket mera seriöst så det blir roligare för dom som är runtomkring mig.
Jag tycker om servern så skulle vilja köra mera på den och om jag blir whitelistad så kommer jag spendera mera tid att spela på servern för jag tycker det är roligt att spela på den.
Och jag kommer bidra med mera seriöst RP

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag tycker väldigt mycket om servern och jag vill spendera mera tid på att spela på den. och det skulle var roligt att få whitelist för att göra mera saker T.E.X jobba på roligare jobb.

Hur hittade du Multistaden? Jag skrollade igenom servar och sen hittade jag multistaden och ville testa den och då körde jag på den och jag tyckte att den var bra så jag fortsatte spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att han precis hade flyttat in i staden och han hade inte mycket pengar så att man ska jobba sig uppåt och nå sin dröm att äga en Nissan skyline. Sen han var liten så har han drömt att äga en och det är det som motiverar han att jobba uppåt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på bernadotte och jag är whitelistad där och jobbade inom bilfirman.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka