Nekad Robban_ | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robban_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295518230/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Robban

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han är född 1993. Han har bråkat med sin familj väldigt mycket i sitt liv och sen så skickade hans familj ut han och då behövde han flytta runt i sverige för att leta efter en stad han kunde bo i och till slut hittade han multistaden och han tyckte att multistaden verkade bra att bo i och han bestämde sig att flytta dit.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer rpa mycket mera seriöst så det blir roligare för dom som är runtomkring mig.
Jag tycker om servern så skulle vilja köra mera på den och om jag blir whitelistad så kommer jag spendera mera tid att spela på servern för jag tycker det är roligt att spela på den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag tycker väldigt mycket om servern och jag vill spendera mera tid på att spela på den.

Hur hittade du Multistaden? Jag skrollade igenom servar och sen hittade jag multistaden och ville testa den och då körde jag på den och jag tyckte att den var bra så jag fortsatte spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att han precis hade flyttat in i staden och han hade inte mycket pengar så att man ska jobba sig uppåt och nå sin dröm att äga en nissan skyline. Sen han var liten så har han drömt att äga en och det är det som motiverar han att jobba uppåt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på bernadotte nu fast jag spelade på bernadotte och jag är whitelistad där och jag jobbade inom bilfirman.

Tillbaka