Accepterad Robban24 | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robban24

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199134543040/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Robban#6522

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Det är en 25 årig kille som heter Oscar Karlson han gillar att vara med sina vänner och spela fotboll med sina vänner han brukar dricka öl ibland och han gillar inte människor som är jobbiga eller tjatiga han är intreserad av fotboll och hockey och att spela spel han har alltid varit intreserad att jobba som polis och han har inte haft några jobb. Han förlorade sin familj när kriminela sköt dom han blev jätte ledsen och svor att han skulle bli polis för att hjälpa andra så att den saken som hände han inte ska hända med nån annan

Varför ska just du bli Medlem på Unive? bidrar till roligt och bra RP. Tycker sånt här är skit kul. verkar vara en väldigt rolig fiveM server att spela på med roliga folk och är aktiv rätt så mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Asså allt trevliga meddlemar staff och det men älskar att köra på sevrern och vill gärna köra polis men var ju tvungen att göra detta så det gör jag

Hur hittade du Unive? Tiktok hitta jag er

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det så trevligt som möljligt men ändå vara seriös

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis på server har jag tänkte men asså vill bara kunna köra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka