Nekad Robban123 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161164784/

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? Robban#5829

Vem var det som bannade dig? Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han sa att jag lalla för att vi skulle lyfta upp en grabb och då skriver jag /me lyfter men när han lyfter upp händerna så står det att ingen person är i närheten och sen hoppar jag in i bilen och säger att han är för tung någon annan ska lyfta upp han men då blir dom sura och säger att jag ska lyfta upp honom även när jag skriver ooc att det är bugg att jag inte kan bära honom men då springer jag ut ur bilen och ska jaga grabben för vi skulle göra ett senario med grabben så jag skulle slå ner han för att försöka lyfta upp han igen men då springer han igen och sen springer jag tillbaka till bilen och säger att dom andra ska lyfta han för jag säger att han är för tung/det inte går pga bugg men då bannar han mig för lall från ingen stans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag skrev där uppe ↑

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för att lall tillhörde inte till de jag gjorde och de jag gjorde va inget fel heller

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan var det när jag börja på unive va lite lall och visste inget om reglerna då eller va inte med i dc servern heller för de delen och efter de har väl varit när jag fattar trögt och får ban för jag inte tänkte vad jag gjorde eller så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? helt ärligt så vet jag inte hur jag skulle gjort vi detta tillfälle när det inte gick att lyfta upp personen så jag har ingen aning

Har du lärt dig någonting efter din ban? som sagt så var detta en felaktig ban så vet ej men absolut ska inte göra regelbrott över huvud taget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut ta er tid :D !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka