Accepterad Robban123 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161164784/

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? Robban#5829

Vem var det som bannade dig? ^1Loco

Hur lång tid var din ban? 72 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft tjuv kopplar en bil på allmän plats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag tjuvkoppla en bil på trygghansa parkeringen men jag trodde att jag kunde tjuvkoppla för att det ingen var där men jag tänkte inte så långt så jag tjuvkopplade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satte mig i en bil på trygghansa och tjuvkopplade för att ingen var där men jag ber så mycket om ursäkt och kommer inte göra de igen det var dumt av mig och ska tänka innan jag gör nåt för det blir konsekvenser av de och det har hänt mig ofta i livet där jag gör nåt först och sen tänker för de kan bli så för mig ibland med det ska jag verkligen tänka på till nästa gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var självklart inte en felaktig ban för det jag gjorde va att jag gjorde de före innan jag tänkte men lovar att det inte kommer ske igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av minna bans innan men då har de varit att jag har varit ny på servern och lallat men jag tar Rpandet på allvar till 100% och detta kommer inte ske igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle tänkt innan ist för att göra de och tänka sen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag kommer absolut tänka mer på vad jag gör i framtiden och inte vara så dum så jag tjuvkopplar en bil på en allmän plats detta ska aldrig ske igen och som sagt jag ska tänka före innan jag gör något och ska ske med sån snabb verkan och de lovar jag 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka