Accepterad Robban123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: Robban#5829

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli Helper för jag vill ta steget längre än MA för känner att man inte hinner att ta ansökningar för folk sitter och laddar om sidan konstant men jag vill bli helper för att bli ansvarig i lite andra grejer som support för har sätt på senaste att många får vänta länge så då kan man bli ansvarig över de och hjälpa till mycket. Jag skulle passa som helper för jag speccar väldigt ofta som MA och kollar in mycket scenarion och som helper kan man hjälpa till mer som att ta support, hjälpa till mer i reports och hjälpa mer i helps så skulle de göra bättre för serverns rpare. Jag skulle passa bra som staff för jag har mycket tid till att specca och ta support och ta Staff rollen före rpandet för att jag känner att de har varit lite tråkigare rp på senaste så då kan jag hjälpa till med de istället och utveckla rpen för servern så de kan bli ett större community för FiveM. Jag vill bli Helper för jag har blivit bra vän med många staffs och tycker de skulle vara kul att hjäla dem med mer saker som att hjälpa varandra så att man har varandras sida i detta arbete. Jag kommer ta detta till största allvar och förbättra folks rp och göra så att folk tänker om i sitt tänkande i sin RP och hjälpa alla andra i staff teamet fullt ut och sikta högt till att bli kanske Mod eller något liknande för att göra skillnad i servern. Jag skulle passa bra som staff för jag kommer försöka hålla koll på alla rpande personer för att se hur de rpar. Jag vill bli Helper för att ser att många behöver hjälp men kan inte göra tillräckligt som MA men som sagt vill ta steget längre inom staff teamet och sikta högt för att visa att jag kan göra bättre för servern. Som staff så ska man inte gå för att banna folk för de tror de är kul nej de är helt fel man ska är att banna så lite man kan men man måste alltid ta åtgärder så fort man ser någon gör fel och begår regelbrott så måste man alltid göra de man ska göra för denna roll kommer jag hålla med mina bara händer för denna roll får man inte sådär man ska förtjäna den och inte leka bort den för de kommer jag inte göra jag kommer ta detta på största allvar och göra denna server bättre till att specca ofta och ta support så ofta jag kan inklusive reports och helps. Jag är också väldigt aktiv i både discorden samt forumet för att se så fort om någon behöver hjälp så är jag snabb på att ta de ärendet för som sagt vill detta väldigt mycke så ska göra vad som helst för att göra bra intryck på alla RPande på servern samt alla andra medarbetare i staff teamet. Jag kommer hålla koll mycket på Piren, torget och mer kriminella ställen där det kan förekomma mycket regelbrott så jag kan se hur folk rpar sig fram där också. Jag kommer vara snabb i discord roller och ge dem snabbt då vissa får vänta jätte länge med de. Jag kan också en del kommandon
tpm - man teleporterar sig till ett ställe man har en waypoint på
freeze - man fryser en person
goto - man skriver in id och så hamnar man hos personen
noclip - man blir osynlig och flyger runt
togglename - man ser både namn och id på personerna man speccar
spec - man får fram en hel lista med spelare som man kan specca
reportlist - man får fram en lista med reports
v - man skriver in de samt skriver spawnnamn på en bil så får man en bil
ban - man skriver in de och sen hur länge bannen ska vara
Jag kan massa mer men inget jag kommer på nu.
-
Hur man ska bemöta folk är väldigt bra att veta hur man ska bete sig för att om man är positiv och glad så kan man göra den andra personen glad för den har fått ett sådant bra bemötande och att den personen har fått den hjälp den behöver så kan man tänka att jag har gjort en person glad och lätta sig själv med en klapp på axeln att man har gjort något bra så man kan gå vidare men ett fortsatt glatt leende på läpparna. de var allt jag hade skriva om varför jag ska bli staff så får man hoppas på de bästa mvh

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov: Måndag: 12:00 - 23:00. Tisdag: 12:00 - 23:00. Onsdag: 12:00 - 23:00. Torsdag: 12:00 - 23:00. Fredag: 12:00 - 23:00. Lördag: 12:00 - 23:00. Söndag: 12:00 - 23:00. Skoldagar. Måndag: 15:25-21:30. Tisdag: 15:25-21:30. Onsdag: 15:25-21:30. Torsdag: 15:25-21:30. Fredag: 11:00-23:00. Lördag: 11:00-23:00. Söndag: 11:00-21:30.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen 2021 oktober sen sluta jag och började 2022 juni

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarenheter från Medlemskaps Ansvarig så jag har koll på kommandon och massa andra saker inom staff så jag vet vad jag ska göra om jag blir staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är nog beredd på de mesta så ni kan lita på mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka