Nekad Robban123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: Robban#5829

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag skulle älska att vara med i staff teamet av flera olika anledningar. Jag har funderat på att gå med i staff teamet ett bra tag nu och många har sagt till mig att jag borde söka. Jag har också velat komma tillbaka till bemanningen då jag har gjort det många gånger tidigare och trivs ganska bra med det. Jag vill bli staff för att testa på något nytt, jag vill se hur folk rpar och på vilket sätt folk rpar på. Jag är sugen på staff arbetet för att de är kul att specca när folk göra roliga/kreativa scenarion och jag vill hjälpa folk att höja rp nivån så de är därför jag har valt att skicka in en ansökan. Jag vill också kolla till mycket på Torget och Piren där det förekommer mycket lall osv och de vill jag få stopp på. Jag kommer som Staff vara väldigt aktiv och sätta staff arbetet som prio 1 och tänka specca och göra staff arbete först och sen lite rp men jag tycker staff arbetet är så kul så jag vill göra de så mycket jag kan. Jag vill bli staff för att jag skulle passa som de för jag tar de seröst och kommer jobba på bra och effektivt då jag vill verkligen detta och jag har velat bli de innan men har inte känt att jag har varit redo men nu känner jag att ta ett steg längre in i rpn. Om jag skulle bli Staff så skulle jag använda den tiden jag har vid datan att sitta och ta support och ta de mesta /helps jag får och alla reports. De jag vill med detta är att få utveckla rpn så mycket jag kan för de jag inte vill är på banna folk de ska man inte behöva göra för mitt jobb som staff är att banna så lite som möjligt men om de behövs bannas så gör jag de för vill inte bli staff för att banna hit och dit de är de jag ska göra tvärt om. Nu har jag skrivit de mesta jag vill och känner men kommer vara en bra Staff och kommer inte göra någon besviken😁Jag har tröttnat lite på rpn så de är därför jag vill göra detta arbete och hjälpa servern att bli en riktig dunder server och jag vill hjälpa alla på denna server att nå sina mål inom rp. Jo varför jag vill bli staff är för att jag vill kunna hjälpa denna server att bli ännu större än vad den redan är. Jag vill även att folk ska kunna få en snabb och så bra Service som möjligt utan några problem och hjälpa andra med bekymmer dom har om servern eller om spelare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På vardagar då det är skola så kan jag från måndag: 11:50 - 21:00, tisdag: 14:25 - 21:00, onsdag: 15:15 - 21:00
Torsdag: 12:05 - 21:00 och fredag 12:15 - 23:00 och helger från 11:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började på unive runt oktober 2021 sen sluta jag ett tag och börja igen i början av sommaren 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Medlemskaps ansvarig innan och de tyckte jag var kul men vill verkligen bli helper för de är ett större jobb inom staff och man kan bidra med mer hjälp som Helper. Och jag kan lite kommandon också

/togglename och de gör att du ser spelarens id samt namn
/freeze id detta gör så att man fryser en spelare
/clearchatforall detta gör så att man rensar chatten på unive
/ooc detta gör så att man skriver ut till alla spelare
/reportlist detta gör så att man får upp alla /reports
/spec detta gör så att man får upp en lista på spelare så man kan välja någon att specca
/goto id detta gör så att du kan teleportera till en spelare
/bring id detta gör så att du teleporterar en spelare till dig själv
/v spawnnamn detta gör så att du får fram ett fordon
/specoff detta gör så att man slutar specca en person man speccar
/sc detta gör så att man skriver i staff chatten
/noclip detta gör så att man blir osynlig och man kan börja flyga runt på servern
/addkey detta gör så att man kan få nycklar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Donation,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vet inte riktigt än hur alla är men kommer vara beredd för de mesta jobben som kommer men skulle jätte gärna vilja bli SV ansvarig, Jobb ansvarig och Don ansvarig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka